f-de-reiziger.reismee.nl

laatste bestemming: Egypte

mijn bestemmingen in Egypte waren: de primades van gizeh en Dahab.

Toen ik in Egypte was aangekomen heb ik gezocht naar een overnacht plaats. toen ik een overnacht plek had, heb ik daar een nachtje geslapen. de dag daarna ben ik gelijk naar de piramides van gizeh geweest. het was erg mooi maar vooral heel erg heet.

twee dagen nadat ik de piramides heb bezocht ben ik naar dahab geweest.

in Dahab heb ik alleen aan het strand gelegen en wat kleine dorpjes bezocht.

dit was mijn avondtuur in egypte. Egypte is hierbij ook mijn laatste bestemming van mijn wereldreis.

ik vond het heel erg leuk om allemaal mooie dingen te zien en te hebben meegemaakt. ik zal deze wereldreis nooit meer vergeten.

morgen vlieg ik weer terug naar Nederland en ga ik na een jaar lang rondreizen eindelijk mijn familie weer zien.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!