f-de-reiziger.reismee.nl

Chili

vorige week was is aangekomen in Chili. Chili is een land waar je heel goed het contract tussen arm en rijk kan zien.

Mijn eerste bestemming was Arica. Arica is een hele droge plek maar niet de droogste plek op aarde.

Er staan heel veel hoge gebouwen en er is een mooi strand waar je lekker kan zonnen. de temperatuur is heel erg hoog. gemiddelde temperatuur door het hele jaar is 27 graden.

in arica heb ik vooral aan het strand gelegen en voor de rest niet veel gedaan.

mijn volgende bestemming was de atacama woestijn. de atacama woestijn is wel de aller droogste plek op aarde. Gemiddeld valt er jaarlijks minder dan 0,01 cm regen in de woestijn. Op sommige plekken in de woestijn heeft het echter al meer dan 400 jaar niet meer geregend.

mijn derde bestemming was Santiago. ik heb overnacht bij verschillende gastvrije mensen. er zijn veel hoge appartementen in Santiago.

ik heb hier vooral geshopt. nu ga ik weer verder met mijn reis. mijn volgende bestemming is Indonesië.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!