f-de-reiziger.reismee.nl

Australië

mijn een na laatste bestemming van mijn wereldreis is Australië. Australië ligt in het werelddeel Oceanië.

in Australië heb ik :

Sydney en Greet barrior reef bezocht.

in sydney heb ik veel rond gereden en genoten van de prachtige natuur en natuurlijk de kangoeroe's

daarna heb ik het Greet barrior reef bezocht. dat is net zoals in Indonesië een gebied in de oceaan waar heel veel mooi koraal is. en hele mooie vissen en andere dieren. we gingen eerst met een groep mensen op een boot naar de koraal gebieden toe. daarna gingen we vrijuit snorkelen en de mooie gebieden bekijken.

dat was mijn laatste bestemming in Australië. na australië ga ik door naar Egypte.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!