f-de-reiziger.reismee.nl

Indoneisië

ik ben aangekomen in Indonesië. in Indonesië zijn veel culturele antropologie.

in Indonesië heb ik de volgende bestemmingen bezocht:

Borobudur tempel, Jakarta en Bunaken national park

Als eerste heb ik de borobudur tempel. het was prachtig om al die details te zien. ik kreeg een rondleiding door een gids. we hebben alles bezocht en het was heel erg mooi.

mijn tweede bestemming was Jakarta. het was een mooie stad, maar wel heel er druk. er waren heel veel toeristen. en je kunt het al raden, in Jakarta heb ik heel veel geshopt.

daarna ging ik door met mijn reis en mijn derde en laatste bestemming was bunaken national park.

dat is een heel erg mooi en verzorgd koraal gebied. We mochten met duikpakken en met professionele duikers door het koraal zwemmen. het was erg mooi en kleurrijk. Er waren ook veel mooie kleurrijke vissen en mooie schildpadden. bunaken national park <- hier wat foto's van het park. we hebben ook nog met een boot gevaren vlak bij het mooie koraal.

dat was mijn laatste bestemming in indonesië en ik ga hierna weer verder naar mijn volgende land.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!