f-de-reiziger.reismee.nl

VS

ik ben aangekomen in Amerika, hier is een van de warmste plekken op aarde plek op aarde: Dead valley.

ik ben nu in New York het is prachtig. ik blijf hier nog 1 week in die week ga ik shoppen de stad verkennen en wat rond lopen en rijden.

na deze prachtige week ben ik naar de rockey mountains geweest dat is een gebergte in Amerika. hier ben ik met een gids over de gebergtes gelopen. hier ben ik nog 2 dagen gebleven.

na deze bestemming ben ik naar San Francisco geweest. hier heb ik een paar dagen rond gereden en rond gelopen.

na San Francisco ben ik afgereisd naar New York hier heb ik samengevat alleen heel veel geshopt en gegeten.

na New York ben ik naar Los Angeles geweest hier heb ik de Dead valley bezocht dat is een van de warmste plekken op de wereld.

daarna ben ik naar de Rocky Mountains geweest dat is een gebergte in Amerika. hier wat fotos van de Rocky Mountains. rocky mountains, dat was mijn laatste bestemming in Amerika


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!